

Samodzielne stanowisko ds. kontroli wewnętrznej
Do podstawowego zakresu zadań Samodzielnego stanowiska ds. kontroli wewnętrznej należy w szczególności:1) planowanie i realizacja kontroli zewnętrznych:
a) przeprowadzanie kontroli przyznanych form pomocy określonych w ustawie o rynku pracy
i służbach zatrudnienia w zakresie prawidłowości realizacji zawartych umów i wydatkowania środków zgodnie z przeznaczeniem,
b) sporządzanie okresowego planu kontroli,
c) sporządzanie protokołów z kontroli oraz zaleceń pokontrolnych;
2) planowanie i realizacja kontroli wewnętrznych:
a) przeprowadzanie kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych Powiatowego Urzędu Pracy
w Bydgoszczy,
b) sporządzanie raportów i zaleceń pokontrolnych;
3) przygotowywanie i przekazywanie wojewodzie w terminie do dnia 31 stycznia informacji
o realizacji w roku poprzednim kontroli, o których mowa w pkt 1, wraz z wynikami i oceną, zawierającą w szczególności ocenę poprawności merytorycznej i formalnej zadań objętych nadzorem lub kontrolą;
4) przekazywanie do Referatu Zarządzania Dokumentacją dokumentów związanych z funkcjonowaniem komórki, podlegających archiwizacji.
metryczka
Wytworzył: Dawid Salewski (10 maja 2019)
Opublikował: Wojciech Osiński (10 maja 2019, 13:11:43)
Podmiot udostępniający: Powiatowy Urząd Pracy
Ostatnia zmiana: Jarosław Góźdź (1 czerwca 2025, 12:20:36)
Zmieniono: zmiana treści w związku z wejściem w życie ustawy z dn.20/03/2025r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1450