Samodzielne stanowisko ds. kontroli wewnętrznej

Do podstawowego zakresu zadań Samodzielnego stanowiska ds. kontroli wewnętrznej należy w szczególności:

1)    planowanie i realizacja kontroli zewnętrznych:
a)    przeprowadzanie kontroli przyznanych form pomocy określonych w ustawie o rynku pracy 
i służbach zatrudnienia w zakresie prawidłowości realizacji zawartych umów i wydatkowania środków zgodnie z przeznaczeniem, 
b)    sporządzanie okresowego planu kontroli, 
c)    sporządzanie protokołów z kontroli oraz zaleceń pokontrolnych; 
2)    planowanie i realizacja kontroli wewnętrznych:
a)    przeprowadzanie kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych Powiatowego Urzędu Pracy 
w Bydgoszczy, 
b)    sporządzanie raportów i zaleceń pokontrolnych;
3)    przygotowywanie i przekazywanie wojewodzie w terminie do dnia 31 stycznia informacji 
o realizacji w roku poprzednim kontroli, o których mowa w pkt 1, wraz z wynikami i oceną, zawierającą w szczególności ocenę poprawności merytorycznej i formalnej zadań objętych nadzorem lub kontrolą;
4)    przekazywanie do Referatu Zarządzania Dokumentacją dokumentów związanych z funkcjonowaniem komórki, podlegających archiwizacji.

metryczka


Wytworzył: Dawid Salewski (10 maja 2019)
Opublikował: Wojciech Osiński (10 maja 2019, 13:11:43)
Podmiot udostępniający: Powiatowy Urząd Pracy

Ostatnia zmiana: Jarosław Góźdź (1 czerwca 2025, 12:20:36)
Zmieniono: zmiana treści w związku z wejściem w życie ustawy z dn.20/03/2025r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1452