Referat Zarządzania Dokumentacją

1)    prowadzenie składnicy akt osób bezrobotnych, poszukujących pracy;
2)    archiwizowanie akt osób bezrobotnych i innych osób zarejestrowanych w PUP;
3)    prowadzenie Archiwum Zakładowego zgodnie z przepisami ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktach wykonawczych do ww. ustawy;
4)    doradzanie i nadzorowanie prawidłowego tworzenia teczek spraw na przedpolu archiwalnym, zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną i Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt;
5)    tworzenie i aktualizowanie pomocy ewidencyjno-archiwalnych;
6)    udostępnianie i wypożyczanie na wniosek instytucji publicznych (np.: Policji, Prokuratury itp.) oraz pracowników PUP, dokumentacji będącej na stanie Referatu Zarządzania Dokumentacją;
7)    sporządzanie i wystawianie na podstawie posiadanej dokumentacji, zaświadczeń o okresie zarejestrowania i kwotach pobranych zasiłków/stypendiów, z urzędu i na wniosek instytucji publicznych (np.: ZUS, KRUS itp.) oraz zainteresowanych osób fizycznych;
8)    udostępnianie na wniosek osób fizycznych i instytucji publicznych, kserokopii dokumentów, np.: świadectw pracy, świadectw szkolnych, dyplomów itp., znajdujących się w posiadanej dokumentacji;
9)    na podstawie Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt, dokonywanie selekcji dokumentacji przeznaczonej do brakowania oraz sporządzanie i przekazywanie spisu brakowanej dokumentacji do Archiwum Państwowego w Bydgoszczy;
10)    przekazywanie dokumentacji do fizycznego zniszczenia przez podmiot zewnętrzny 
i sporządzanie protokołu zniszczenia ww. dokumentacji;
11)    dokonywanie selekcji dokumentacji do ekspertyzy archiwalnej, sporządzanie i przekazywanie spisu dokumentacji do Archiwum Państwowego w Bydgoszczy;
12)    konsultowanie wszelkich zmian i modyfikacji w normatywach kancelaryjno-archiwalnych obowiązujących w PUP w Bydgoszczy.
Do podstawowego zakresu zadań Referatu Zarządzania Dokumentacją należy w szczególności:


metryczka


Wytworzył: Jarosław Góźdź (21 grudnia 2011)
Opublikował: Piotr Trzaskalski (21 grudnia 2011, 11:04:41)

Ostatnia zmiana: Jarosław Góźdź (1 czerwca 2025, 12:30:43)
Zmieniono: zmiana treści w związku z wejściem w życie ustawy z dn.20/03/2025r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 3692