

Dział Organizacyjno-Administracyjny
Do podstawowego zakresu zadań Działu Organizacyjno – Administracyjnego należy
w szczególności:
1) opracowywanie projektów regulaminów i innych aktów wewnętrznych dotyczących organizacji pracy PUP oraz projektów zmian tych aktów;
2) zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemu obiegu dokumentów i informacji w PUP, prowadzenie rejestru zarządzeń Dyrektora;
3) obsługa narad i spotkań organizowanych przez Dyrektora;
4) obsługa kancelaryjna PUP;
5) gromadzenie i przechowywanie korespondencji Dyrektora;
6) rozpatrywanie oraz analiza skarg i wniosków;
7) prowadzenie spraw osobowych pracowników PUP, w tym związanych z zatrudnianiem, przeszeregowaniem i awansowaniem pracowników;
8) kontrola dyscypliny pracy;
9) prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji pracowników;
10) organizowanie praktyk zawodowych studentów;
11) udzielanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej;
12) opracowywanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej oraz analiz i informacji
w zakresie spraw pracowniczych;
13) gospodarowanie zakładowym funduszem świadczeń socjalnych;
14) zakup środków techniczno - biurowych niezbędnych do funkcjonowania PUP;
15) prowadzenie postępowań, do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych;
16) opracowywanie planów zamówień publicznych w oparciu o zapotrzebowania zgłaszane przez komórki organizacyjne;
17) prowadzenie rejestrów zamówień publicznych;
18) prowadzenie rejestru usług, dostaw i opłat;
19) ochrona obiektu oraz utrzymanie czystości pomieszczeń i terenu PUP;
20) prowadzenie inwestycji i remontów oraz przeglądów eksploatacyjnych w zarządzanych budynkach;
21) gospodarowanie nieruchomościami PUP, środkami transportu oraz innymi składnikami majątku, małą poligrafią i środkami łączności;
22) obsługa administracyjna Powiatowej Rady Rynku Pracy;
23) nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem i wykorzystaniem sprzętu informatycznego;
24) pomoc przy zakładaniu indywidualnych kont w systemie teleinformatycznym osobom fizycznym zamierzającym dokonać rejestracji w PUP oraz podmiotom ubiegającym się lub korzystającym
z form pomocy PUP;
25) nadzór nad bezpieczeństwem, rozwojem i eksploatacją systemu informatycznego oraz legalnością oprogramowania informatycznego;
26) administrowanie, zabezpieczanie sieci komputerowej i baz danych PUP oraz stron internetowych PUP oraz wykonywanie innych czynności z zakresu informatyki niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania PUP;
27) przekazywanie do Referatu Zarządzania Dokumentacją dokumentów związanych
z funkcjonowaniem Działu, podlegających archiwizacji.
Do podstawowego zakresu zadań samodzielnego stanowiska ds. zamówień publicznych i obsługi prawnej należy w szczególności:
1) opracowywanie planu postępowań o udzielenie zamówień podlegających publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych;
2) współuczestniczenie w komisyjnym kwalifikowaniu składanych do Działu Organizacyjno-Administracyjnego zamówień podlegających ustawie Prawo zamówień publicznych;
3) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych;
4) prowadzenie postępowań w trybie zapytania ofertowego we współpracy z Działem Organizacyjno-Administracyjnym;
5) ustalanie trybów i sporządzanie wniosków o rozpoczęcie procedury zamówienia publicznego;
6) opracowywanie przy współudziale merytorycznych komórek organizacyjnych Specyfikacji Warunków Zamówień, zapytań ofertowych;
7) sporządzanie dokumentacji z rozstrzyganych postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
8) prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz sporządzanie sprawozdań;
9) przygotowywanie informacji o zmianach przepisów prawa dotyczących rynku pracy;
10) udział w opracowywaniu procedur i instrukcji oraz weryfikacja prawna stosowanych w PUP druków, formularzy;
11) przekazywanie do Referatu Zarządzania Dokumentacją dokumentów związanych z funkcjonowaniem komórki, podlegających archiwizacji.
metryczka
Wytworzył: Ryszard Maciejewski (17 lutego 2004)
Opublikował: Piotr Trzaskalski (15 grudnia 2010, 13:22:45)
Ostatnia zmiana: Jarosław Góźdź (1 czerwca 2025, 12:34:32)
Zmieniono: zmiana treści w związku z wejściem w życie ustawy z dn.20/03/2025r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 4109